Garantieverklaring - Holivica V3 Draagbare Stofafzuiger
§1 Definities
- Koper — de oorspronkelijke koper van het product.
- Product — het artikel "Holivica V3 - Draagbare Stofafzuiger".
- Garant — de online winkel "Holivica", geëxploiteerd door "HOLIVICA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ", ul. Henryka Wolińskiego 24A/50, 20-491 Lublin, BTW EU PL9462738041.
- Grondgebied — Republiek Polen.
§2 Partijen en Omvang van de Garantie
- De garantie wordt uitsluitend verleend aan de oorspronkelijke koper van het product (Koper).
- Het product dat onder de garantie valt, is het artikel "Holivica V3 - Draagbare Stofafzuiger".
- De Garant is de online winkel "Holivica".
- De garantie is geldig en wordt uitsluitend toegepast op het grondgebied van de Bondsrepubliek Duitsland.
§3 Garantieperiode
- De garantieperiode bedraagt 2 jaar vanaf de verkoopdatum van het product.
- Het product moet zijn gekocht via de website holivica.pl.
- Gebreken die tijdens de garantieperiode worden vastgesteld, worden binnen maximaal 30 werkdagen vanaf de ontvangstdatum van het geclaimde product op het adres van de Garant verholpen.
§4 Garantievoorwaarden
- Deze garantie dekt productdefecten veroorzaakt door defecte onderdelen of fabricagefouten.
- De voorwaarde voor de Koper om rechten uit hoofde van deze garantie uit te oefenen, is:
- een geldig aankoopbewijs voor het product of de garantiekaart,
- het defecte product.
- De garantie dekt niet:
- Producten met mechanische schade die niet door de Garant is veroorzaakt,
- Producten beschadigd door oneigenlijk gebruik,
- Producten met transportschade,
- natuurlijke slijtage van productonderdelen zoals verbruiksartikelen, slijtage van het productoppervlak, filters,
- Producten die zonder filtervervanging of vervuilde producten zijn gebruikt.
- De Garant heeft het recht om een garantiereparatie te weigeren in de volgende gevallen:
- Indien afwijkingen worden gevonden tussen de informatie in de documenten en de gegevens op het product,
- Indien reparaties of structurele wijzigingen aan het product zijn uitgevoerd buiten de servicedienst van de Garant,
- Indien verbruiksonderdelen (zekeringen, filters, externe voedingen, etc.) worden gebruikt die niet overeenkomen met die welke door de fabrikant voor het product zijn gebruikt,
- Indien mechanische schade wordt geconstateerd,
- In geval van schade als gevolg van toevallige gebeurtenissen (atmosferische ontladingen, overstromingen, etc.).
- De weigering van de Garant om een garantiereparatie uit te voeren onder de voorwaarden gespecificeerd in punt 4 van de garantievoorwaarden staat gelijk aan het verlies van garantierechten, tenzij de Garant anders beslist.
- In geval van gegrond vermoeden van oneigenlijk gebruik kan de Koper de garantie worden ontzegd. Gegronde vermoedens omvatten, maar zijn niet beperkt tot:
- Het opsturen van het product met een ongeschikte voeding,
- Het opsturen van het product met een ongeschikte voeding in een vorig claimgeval,
- Het opsturen van het product zonder voeding of de onmogelijkheid om deze op te sturen.
- De garantie sluit de rechten van de Koper die voortvloeien uit de bepalingen inzake garantie voor gebreken van het verkochte artikel niet uit, beperkt deze niet, of schort deze niet op.
- De eiser is verplicht het apparaat op eigen kosten in de originele verpakking aan de verkoper te leveren. Schade veroorzaakt door onvoldoende beveiliging van het apparaat tijdens verzending valt niet onder garantiereparaties.
- Gebreken die tijdens deze periode worden vastgesteld, worden kosteloos verholpen binnen maximaal 30 werkdagen vanaf het moment van levering van het apparaat door de klant. De kosten van verzending van het gerepareerde apparaat komen voor rekening van de Garant.
- De Garant verbindt zich ertoe het defect eerst te verhelpen door het apparaat te repareren. De Koper heeft alleen recht op omruiling van het apparaat voor een nieuw exemplaar indien een onherstelbaar fabricagefout wordt vastgesteld en indien reparaties driemaal zijn uitgevoerd gedurende de garantieperiode en het apparaat nog steeds defecten vertoont die het juiste gebruik ervan verhinderen. Indien er redenen zijn voor omruiling van het apparaat voor een nieuw exemplaar, maar er obstakels ontstaan die de omruiling onmogelijk maken, bijv. onbeschikbaarheid van het apparaat, zal de Garant het betaalde bedrag aan de klant terugbetalen.
- Mocht het geretourneerde product vrij van gebreken blijken te zijn, dan draagt de Koper de kosten van retourzending ten bedrage van 5 EUR.